datorklubben friskola.nu

Datorklubben, Södertörns friskola

Hej och välkommen till datorklubben vid Södertörns friskola. På den här sidan kan man läsa om vad vi gör, planerar och har gjort. För er som går våra kurser är det här ni hittar scheman och uppgifter. Du kan också följa oss på twitter här. Vi hänger också på IRC där du som elev kan få hjälp direkt. Enklaste vägen dit är http datorklubben.friskola.nuchat.

OVERVIEW

The web site datorklubben.friskola.nu currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have parsed three pages inside the website datorklubben.friskola.nu and found two websites referring to datorklubben.friskola.nu. We were able to find one mass networking sites belong to datorklubben.friskola.nu.

DATORKLUBBEN.FRISKOLA.NU TRAFFIC

The web site datorklubben.friskola.nu has seen alternating amounts of traffic all over the year.
Traffic for datorklubben.friskola.nu

Traffic ranking (by month) for datorklubben.friskola.nu

Traffic ranking by day of the week for datorklubben.friskola.nu

Mikael skriver om programmering, systemadministration och mycket annat!

Klockan är mycket, jag är nästan sen. Telefonen vibrerar, det är säkert kompisen som chattar med mig och undrar var jag är. Springer in i klassrummet, precis i tid! Några sekunder senare så skulle dörren automatiskt blivit låst. Jag sätter mig på min plat.

WHAT DOES DATORKLUBBEN.FRISKOLA.NU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of datorklubben.friskola.nu Mobile Screenshot of datorklubben.friskola.nu Tablet Screenshot of datorklubben.friskola.nu

DATORKLUBBEN.FRISKOLA.NU SERVER

Our crawlers identified that the main root page on datorklubben.friskola.nu took seven hundred and thirty-nine milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider datorklubben.friskola.nu not secure.
195.67.27.247

We revealed that this domain is weilding the Apache/2.4.7 (Ubuntu) os.

Datorklubben, Södertörns friskola

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site datorklubben.friskola.nu had the following in the site, "Hej och välkommen till datorklubben vid Södertörns friskola." I noticed that the webpage stated " På den här sidan kan man läsa om vad vi gör, planerar och har gjort." They also said " För er som går våra kurser är det här ni hittar scheman och uppgifter. Du kan också följa oss på twitter här. Vi hänger också på IRC där du som elev kan få hjälp direkt. Enklaste vägen dit är http datorklubben."

SEE SIMILAR WEB SITES

DatorKungen

Datorer är bra, så länge de fungerar.

Om datorkunskap.com - DATORKUNSKAP.com

De flesta yrken kräver grundläggande datorkunskap. Hur ska du beskriva dina datorkunskaper i ditt CV? Lär dig skriva snabbare på tangentbordet. Teknik blir allt viktigare inom bilindustrin. Jobba på distans via din dator. Programmen som är viktiga att ha koll på. Inget yrke är för litet eller för konstigt här finns uppgifter som gäller alla yrkesgrupper och kraven på datorvana och kunskap inom dem. Enkla sajter kräver väldigt liten kunskap.

Dalby Datormuseum

RX01 and RX02 floppy disks. My Computer Likes Me when I speak in BASIC. Norsk Data software and documentation.