Södertörns friskola

Södertörns friskola med elever i årskurserna 6-9 ligger i Huddinge nära natur- och strövområden. Det är enkelt att komma hit. Med pendeltåg stiger du av vid station Flemingsberg med skolan på gångavstånd. Med buss 704 kan du åka ända fram till skolans egen hållplats några steg från skolgården. Skolan, som startades år 2000, är inrymd i fräscha, välskötta och välutrustade lokaler fördelat på olika huskroppar. Här går drygt 400 elever, de allra flesta från Huddinge och Botkyrka. 252 - 13 v.9. Vårt .

OVERVIEW

The web site friskola.nu currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have parsed five pages inside the website friskola.nu and found twenty-four websites referring to friskola.nu. We were able to find two mass networking sites belong to friskola.nu.

FRISKOLA.NU TRAFFIC

The web site friskola.nu has seen alternating amounts of traffic all over the year.
Traffic for friskola.nu

Traffic ranking (by month) for friskola.nu

Traffic ranking by day of the week for friskola.nu

Björnkullabladet

Är du orolig för terrorattacker? 26 februari, 2018.

Föräldraföreningen Södertörns friskolas MD-klasser Info på 10 sekunder!

Vad kan just jag bidra med? Föräldraföreningen Södertörns friskolas MD-klasser. Info på 10 sekunder! Februari 9, 2017 av mdforaldrar. Här kommer en inbjudan till årsmötet för Föräldraföreningen MD-Föräldrar på Södertörns Friskola,. Se dagordning längre ner i detta mejl. Årsmötet hålls i cafeterian eller matsalen beroende på hur många som kommer. Kom och bidra till ditt barns och MD-klassernas utveckling.

Mikael skriver om programmering, systemadministration och mycket annat!

Klockan är mycket, jag är nästan sen. Telefonen vibrerar, det är säkert kompisen som chattar med mig och undrar var jag är. Springer in i klassrummet, precis i tid! Några sekunder senare så skulle dörren automatiskt blivit låst. Jag sätter mig på min plat.

Spelprogrammering

Under 2012 genomförde vi ett projekt för Internetfonden. Där vi vidareutvecklade denna hemsida, boken som följer med. Internetfonden finansieras av Stiftelsen . Som jobbar med att driva på en positiv utveckling av Internet i Sverige.

WHAT DOES FRISKOLA.NU LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of friskola.nu Mobile Screenshot of friskola.nu Tablet Screenshot of friskola.nu

FRISKOLA.NU SERVER

Our crawlers identified that the main root page on friskola.nu took nine hundred and ninety-six milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider friskola.nu not secure.
195.67.27.247

We revealed that this domain is weilding the Apache/2.4.7 (Ubuntu) os.

Södertörns friskola

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site friskola.nu had the following in the site, "Södertörns friskola med elever i årskurserna 6-9 ligger i Huddinge nära natur- och strövområden." I noticed that the webpage stated " Det är enkelt att komma hit." They also said " Med pendeltåg stiger du av vid station Flemingsberg med skolan på gångavstånd. Med buss 704 kan du åka ända fram till skolans egen hållplats några steg från skolgården. Skolan, som startades år 2000, är inrymd i fräscha, välskötta och välutrustade lokaler fördelat på olika huskroppar. Här går drygt 400 elever, de allra flesta från Huddinge och Botkyrka."

SEE SIMILAR WEB SITES

Start Friskolornas riksförbund

Transparenta uppgifter om medlemmar i Friskolornas riksförbund. Öppenhetskrav och kö i fristående skolor. Det här gör Friskolornas riksförbund. Etiska riktlinjer för Friskolornas riksförbund. Anmäl dig till årsmöteskonferensen 19 april! Han är årets skolledare 2018. Bli medlem i Friskolornas riksförbund. Fakta och statistik om fristående förskolor och skolor. Vi får ofta frågor om hur vår bransch ser ut.

Friskolan.nu - Välkommen till Friskolan i Kärna

Välkommen till Friskolan i Kärna. 14, Glad Påsk! Skärtorsdag slutar de äldre eleverna 14. Länk till Kungälvs kommun avseende skolskjuts.

Friskolan Hästens Skola och Fritidshem i Farsta F-5 skola En liten skola inför det stora livet fylld till bredden med kunskap, kreativitet och trygghet

En liten skola inför det stora livet. Fylld till bredden med kunskap, kreativitet och trygghet. Teknikkollo för de blivande Nobelpristagarna. Vintershow på en scen nära er. Mat i skogen smakar alltid bra. Vad blir det för mat idag? Se vad vi gör på Hästens. Så här ser det ut hos oss. Vill ni ha plats hos oss? Ställ er i vår kö redan idag! Sportlov v.

Friskolan Lyftet - Den lilla skolan med det stora hjärtat

Den lilla skolan med det stora hjärtat. Skola och Fritids håller stängt! Fredag 30 mars - fredag 6 april. Tisdag 3 april- fredag 6 april. Sista dag för anmälan till Påsklovsfritids var fredag 23 mars. Tänk på att yngre barn ofta bär på bakterier och virus. När många barn vistas på ett begränsat utrymme överförs dessa lätt mellan barnen.

MetisAthena

Hur söker man till oss? Metis och Athena har ett kösystem där alla är välkomna. Läs mer under SÖK TILL OSS. Höstens antagningar till Athena är klara. Antagningar kan ske löpande och fler barn kan bli aktuella längre fram. I Rosa huset går åk 7-9. Just nu finns det platser lediga i åk 7 och 8! I Vita Huset finns åk F-3 samt Fritidsverksamhet.