Start Friskolornas riksförbund

OVERVIEW

The web site friskola.se currently has a traffic classification of zero (the smaller the more users). We have parsed eighteen pages inside the website friskola.se and found two hundred and ninety-two websites referring to friskola.se. We were able to find two mass networking sites belong to friskola.se.

FRISKOLA.SE TRAFFIC

The web site friskola.se has seen alternating amounts of traffic all over the year.
Traffic for friskola.se

Traffic ranking (by month) for friskola.se

Traffic ranking by day of the week for friskola.se

AcadeMedia - vi är med och bygger ett bättre samhälle

Vi är med och bygger ett bättre samhälle. Barn, elever och deltagare i fokus. AcadeMedia - vi är med och bygger ett bättre samhälle. När det gäller utbildning, kvalitet, öppenhet och trygghet. Vi är Nordens största utbildningsföretag vår storlek skapar trygghet och stabilitet. Kreativ skaparverkstad vinner AcadeMedias DIGI-stipendium.

Anders åsikter

En tanke går att hålla i huvudet, möjligen två. Blir det tre går det inte längre. Bloggandet ger mig en chans att sätta tankar på pränt för att kanske kunna tänka lite längre. Dessutom en möjlighet för den som är intresserad att kunna läsa vad som döljer sig bakom pannbenet på en centerpartistik barnläkare som numera tillbringar dagarna som politisk sakkunnig på Statsrådsberedningen med ansvar för social frågor och socialförsäkringsfrågor. När ni, förhoppningsvis, följer med till min.

Aspero Idrottsgymnasium

Alla elever ska utvecklas efter sin förmåga, sina förutsättningar och sin ambition. Vi både ställer krav, utmanar och stöttar för att Du som elev ska nå Ditt mål. Glädje, gemenskap, trivsel och trygghet kännetecknar våra skolor. Framgång i Entreprenörskap på riktigt. Mats Jingblad ny tränare på Aspero.

Dunkers förskola och skola det fördelaktiga alternativet

Stiftelsen Dunkers förskola och skola. Vi som arbetar på förskolan. Ansök om plats på förskolan. Vi som arbetar på skolan. Ansök om plats på skolan. Vi som arbetar på fritids. Ansök om plats på fritids. Här publicerar vi aktuella händelser från förskolan och skolan. Här finns datum för de aktiviteter som är på gång i förskolan och skolan. Luciafirande i Dunkersskola samtidigt som åk 4 får sin traditionella Tomas-klapp.

Eden skola - Höör

Edens förskola, skola och fritidshem är en friskola för barn på förskola från 1 5 år, förskoleklass och klass 1 6, samt fritidshem fram t o m klass 6. Knäckebröd, mjölk, vatten ingår. Eden förskola, skola och fritidshem.

Förskolor i Stockholm med trygghet, glädje, kvalitet Förskolegruppen

Förskolor med fokus på trygghet, glädje och kvalitet! Att skapa en harmonisk, lärorik och stimulerande miljö för ditt barn det är grundpelare för all verksamhet i våra förskolor. På Förskolegruppens förskolor får ditt barn utrymme att utvecklas till en självständig, kreativ och ansvarsfull individ. Vi arbetar tillsammans med barnet och med dig som förälder mot bästa möjliga utveckling för barnet.

WHAT DOES FRISKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of friskola.se Mobile Screenshot of friskola.se Tablet Screenshot of friskola.se

FRISKOLA.SE SERVER

Our crawlers identified that the main root page on friskola.se took one thousand one hundred and eighty-seven milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider friskola.se not secure.
158.105.19.90

WEBSITE ICON

We revealed that this domain is weilding the Microsoft-IIS/8.5 os.

Start Friskolornas riksförbund

PARSED CONTENT

The web site friskola.se had the following in the site, "Transparenta uppgifter om medlemmar i Friskolornas riksförbund." I noticed that the webpage stated " Öppenhetskrav och kö i fristående skolor." They also said " Det här gör Friskolornas riksförbund. Etiska riktlinjer för Friskolornas riksförbund. Anmäl dig till årsmöteskonferensen 19 april! Han är årets skolledare 2018. Bli medlem i Friskolornas riksförbund. Fakta och statistik om fristående förskolor och skolor. Vi får ofta frågor om hur vår bransch ser ut." The meta header had Start as the first optimized keyword.

SEE SIMILAR WEB SITES

Friskolan.nu - Välkommen till Friskolan i Kärna

Välkommen till Friskolan i Kärna. 14, Glad Påsk! Skärtorsdag slutar de äldre eleverna 14. Länk till Kungälvs kommun avseende skolskjuts.

Friskolan Hästens Skola och Fritidshem i Farsta F-5 skola En liten skola inför det stora livet fylld till bredden med kunskap, kreativitet och trygghet

En liten skola inför det stora livet. Fylld till bredden med kunskap, kreativitet och trygghet. Teknikkollo för de blivande Nobelpristagarna. Vintershow på en scen nära er. Mat i skogen smakar alltid bra. Vad blir det för mat idag? Se vad vi gör på Hästens. Så här ser det ut hos oss. Vill ni ha plats hos oss? Ställ er i vår kö redan idag! Sportlov v.

Friskolan Lyftet - Den lilla skolan med det stora hjärtat

Den lilla skolan med det stora hjärtat. Skola och Fritids håller stängt! Fredag 30 mars - fredag 6 april. Tisdag 3 april- fredag 6 april. Sista dag för anmälan till Påsklovsfritids var fredag 23 mars. Tänk på att yngre barn ofta bär på bakterier och virus. När många barn vistas på ett begränsat utrymme överförs dessa lätt mellan barnen.

MetisAthena

Hur söker man till oss? Metis och Athena har ett kösystem där alla är välkomna. Läs mer under SÖK TILL OSS. Höstens antagningar till Athena är klara. Antagningar kan ske löpande och fler barn kan bli aktuella längre fram. I Rosa huset går åk 7-9. Just nu finns det platser lediga i åk 7 och 8! I Vita Huset finns åk F-3 samt Fritidsverksamhet.